Whatevertarian

Nestlé
Doelstelling
bewustwording, gedragsverandering
Uitwerking
online video, tv, social, outdoor, instore
Ga voor gezond, lekker en duurzaam plantaardig eten met Garden Gourmet.

Garden Gourmet wil de wereld vertellen dat je met heerlijk plantaardig eten op een makkelijke manier de juiste keuze maakt. Voor zowel je gezondheid als het milieu. Daarmee speelt het merkt in op de groeiende groep mensen die bewust kiest voor een flexitarisch dieet. Een levendige tv-commercial en advertenties gericht op goede voornemens maakten duidelijk dat plantaardig eten zowel makkelijk als lekker is.

In het eerste kwartaal van het jaar richtte Garden Gourmet zich op goede voornemens. Hét moment waarop veel mensen graag een gezondere keuze maken. Daarna legde een nieuwe commercial de focus op het plezier van plantaardig koken voor iedereen. Met een brede campagne via onder andere online video’s, social media, digital outdoor, instore activaties en een online inspiratieplatform.

Het resultaat: heel Europa kreeg te zien dat plantaardig eten lekker, makkelijk en gezond kan zijn. Whatevertarian je ook bent.