Als strategisch-creatief reclamebureau zetten wij AI in om marketing- en communicatiecampagnes effectiever te ontwikkelen en hun impact te vergroten. We gebruiken generatieve AI als slimme assistent, zonder onze menselijke intuïtie, ervaring, inzichten en creativiteit te verliezen.
Werken met AI vraagt om een bewuste en verantwoorde aanpak. Daarom gebruiken wij AI binnen de veilige omgeving van ons eigen platform. Zo blijven prompts, data en output veilig en transparant, met respect voor vertrouwelijkheid, privacy, copyright en ethische richtlijnen. AI ondersteunt ons werk, maar de regie ligt altijd bij mensen.
Concreet zetten wij AI in voor:
- het ordenen en duiden van (gedragswetenschappelijk) onderzoek en data
- strategische analyse en insight-ontwikkeling
- ideation van creatieve concepten
- het maken van varianten van copy, beeld en content
We volgen de ontwikkelingen op het gebied van AI op de voet, investeren gericht in kennisopbouw en stimuleren een cultuur waarin experimenteren en leren vanzelfsprekend zijn. Zo ontdekken we elke dag nieuwe, concrete mogelijkheden om met AI nóg betere resultaten voor onze opdrachtgevers te realiseren.