Bidfood is een ambitieuze online speler in de foodservice-industrie. Met een kwalitatief en scherp geprijsd aanbod, mooie huismerken en een leveringsgarantie van 100% groeit het bedrijf gestaag.
NOISE is gevraagd een merkstrategie en visuele identiteit te ontwikkelen die volledig in lijn ligt met de groeiambities van Bidfood. Het gevolg: een volledige rebranding van het merk, een nieuwe fotografiestijl, grafische vormgeving en een eigen tone-of-voice. Deze elementen komen samen in een onderscheidend campagne-format, waarbinnen het bezorgteam een centrale rol speelt.
Op de Horecava lanceerden we de campagnestijl met het thema ‘Haal alles eruit met Bidfood’. De campagne rolt verder uit via andere kanalen, zoals digital out of home, snelwegmasten, radio en sociale media, en maakt duidelijk hoe Bidfood bijdraagt aan het succes van horecaondernemers.
Zo groeit het merk niet alleen in marktaandeel, maar ook in herkenbaarheid en merkwaarden. Klaar voor de uitdagingen van morgen.