Gen-Z experimenteert graag met make-up, haar en skincare. Het is een manier om je identiteit te ontdekken en ermee te spelen. Daarbij gaat het niet om het creëren van het perfecte plaatje, maar om het beleven van creativiteit en fun. Het liefst samen met andere leeftijdsgenoten.
Daarom heeft Etos een assortiment aan producten en merken speciaal gericht op jongeren. Als kers op de taart is hier sinds 2024 het populaire make-up merk e.l.f aan toegevoegd! Etos is de enige drogist in Nederland die deze make-up lijn in fysieke winkels verkoopt.
Om deze doelgroep te verwelkomen, ontwikkelden we samen met Etos verleidelijke jonge content voor social, outdoor en instore. Door het merk neer te zetten als snoepwinkel met eindeloze keuze aan kleuren, texturen en mogelijkheden. Mix en match, en creëer zo je eigen smaakvolle look.
Treat yourself bij Etos! De campagne was zichtbaar via online video’s, (digital) out of home, korte socials, instore en activaties.