De padelpionier van Nederland

Peakz Padel
Doelstelling
Merkbekendheid
Uitwerking
Positionering, identiteit, design
Hoe het merk Peakz Padel optimaal profiteert van onze brede dienstverlening.

Peakz Padel is de grootste padelorganisatie van Nederland. Al sinds 2015 loopt Peakz voorop in het toegankelijk en bereikbaar maken van deze sport voor iedereen. Door de mogelijkheid te bieden om zonder lidmaatschap een padelbaan te boeken op locaties door heel Nederland.

Peakz Padel maakt gebruik van de brede dienstverlening binnen NOISE. Zo is de samenwerking gestart met de definitie en identiteit van het merk. Er is gekozen voor een ‘heritage positionering’. De identiteit is vertaald naar alle mogelijke online- en offlinemiddelen, van locatie branding tot de website en van social media tot advertising.

In advertising brengen we een ode aan de illustere Jack Peakz. Zijn humor, pioniersmentaliteit en unieke kijk op de padelsport staan centraal in alle uitingen.

Op basis van de merkstrategie is ook de website volledig vernieuwd. Het design werd in lijn gebracht met de nieuwe merkpositionering, en de gebruikservaring is zo ingericht dat het boeken van een baan zeer eenvoudig is en snel verloopt.

Via marketing automation blijft Peakz actief in contact met bestaande klanten met voor hen relevante informatie en aanbiedingen. Voor de instroom van nieuwe klanten hebben we bovendien een uitgekiende growth marketingstrategie ontwikkeld.